tisdag, september 21, 2010

I vantan pa flodet

Sadarja, 35 grader och stralande solsken over Bali idag! Underbart. Varmt, solen tar direkt pa en blek nordbos hud och det kanns fantastiskt skont att fa kanna den kanslan. Vattnet i havet ar lika salt som en McD-pommes och vagorna rullar standigt in over Kuta beach. Imorgon lamnar jag Kuta - 2 dygn har rackt for att jag ska kanna att this is not my kind of place. Min spirit sager mig att Bali kan battre an sahar. Ikvall spenderar jag tiden pa stranden med en bok - mina manga moten hittills med olika manniskor har en bra inverkan pa mig. Men ibland ar det bara so oandligt skont att vara sjalv. Sjalv - men aldrig ensam.

"Summer in inside my veins..."

1 kommentar:

  1. Följer din blogg med spänning min kära vän! Det låter som att du har det härligt! Men jag hade inte väntat mig någonting annat heller! :o)

    Mailar dig på fejjan nu! ;o)

    Puss my love

    SvaraRadera