fredag, september 17, 2010

Bara det. Och det. Fast. Ja. Nej. Definitivt.

Ja, vad mycket fixande man kan få till ändå. Hon/han/den/det kallas kontrollfreak.

Sista hit, sista dit. Bara det. Och det.

Tvätten går på sista snurren. Ipoden är laddad till max. Väskan halvfull.

Val på söndag - kommer inte kunna följa det men definitivt följa upp resultatet så fort jag kan. Tror att alliansen tyvärr kommer att få majoritet även detta val. Mona är svag, Lars likaså. Miljöpartiet kändes som det enda rätta vid detta val. Hoppas alla bra rödgröna människor går och röstar på söndag så att SD och KD inte når upp till 4%.

Snart har jag fem valutor i min plånbok - känns lagom globetrotterigt.

Fredag och helg för alla arbetande människor. Hoppas höstsolen skiner på er under ledigheten!

2 kommentarer:

  1. Nu har jag hittat hit! Och röstat har jag gjort också :)

    Off you go, darling!

    SvaraRadera
  2. Halloj darling!
    En rödgrön röst är given och nu är det bara att vänta och se...
    Go with the flow girl och surfa på varats olidliga lätthet och vågorna på Bali.
    Namasté

    SvaraRadera