fredag, oktober 01, 2010

Up next: djungeln

Livet gar sin gilla gang har i varmen. En fin sak med att resa allena ar att man sjalv kan valja precis nar som helst att andra sina planer - Jimbaran har varit fint och bra och jag har gjort en massa utflykter harifran, bl a till ett konstmuseum i Nusa Dua igar, men nu kanner jag att det ar dags att se lite mer av Balis inre delar. Jag beger mig om nagon timme till byn Sideman som ligger pa den ostra sidan av on, inte precis vid kusten men nara nog om man saknar havet. Dar ar en massa risfalt och annat harligt i naturhanseende och boende jag kollat in har yoga- och meditationskurser. Hoppas bara taxichaufforen hittar dit, inte alltid det lattaste har med fa vagskyltar och manga smavagar.

Vet inte hur kommunikationerna i ovrigt fungerar i Sideman sa om jag inte skriver pa nagra dagar ar det darfor.

"Inhale, exhale.."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar