lördag, november 13, 2010

It all makes perfect sense


Detta landet. Jag sager da det. Vill aldrig hem! Alskar allt! Manniskorna, klimatet, naturen, atmosfaren. Bor i ett litet mysigt hus nu med tva grabbar i Brisbane, eget rum och balkong och bara skont flow. MAssa bocker och annat bra omkring mig. Var pa museet for modern konst igar dar Valentinos klanningarna var pa utsallningen. Stunning! Aker till Cairns ps tisdag och ska bo hos en vans australiensiska vanner. Kommer bli great! Snorkla lite, fa lite mer av Australiens natur och kultur.

Allt gott! Idag lugn sondag med lasning och aterhamtning efter intensiva dagar med Carro och Camilla.

Kan inte onska mer av livet just nu. Mycket lange sedan jag kande mig sa lycklig, nojd, lugn. Den har resan betyder terapi och balsam for en trott spirit. Jag vet inte hur jag hade kunnat vanda allt utan detta. Jag ar sa tacksam over att kunna vara har. Stannar tiden ett tar och intar soffan med bok.

Trevlig sondag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar